El Temps de Migdia, que inclou el servei de menjador, monitoratge, tallers i activitats extraescolars, és una oportunitat diària per oferir una educació vivencial en la línia del projecte educatiu del centre.
És un espai ideal per a que els alumnes desenvolupin el sentit del gust, del tacte i copsin les textures que els proposa una dieta mediterrània equilibrada i variada, així com per educar els bons costums al menjador, la convivència, el respecte mutu i l’autonomia de l’alumne, entre d’altres valors.
Aramark és l’empresa de càtering que dona el servei de menjar al nostre col·legi. Aramark és una empresa amb més de 25 anys d’experiència en el servei de l’alimentació de centres educatius, la qual, vetlla per oferir una dieta saludable i de qualitat al nostre alumnat. Tots els menús són elaborats pel departament de dietètica i nutrició d’Aramark. A més, ofereixen menús alternatius en funció de les edats i les necessitats alimentàries de cada alumne per malaltia, intolerància, al·lèrgies i d’altres motius.
Manifest Aramark:
Estem sempre a prop del col·legi i de les seves necessitats.
Estem sempre a prop dels productors locals i dels productes de qualitat.
Estem sempre a prop dels més petits, de la seva educació i la seva alimentació
Estem sempre a prop del medi ambient i de tenir-ne cura.
Estem sempre a prop dels xefs i els professionals de la nutrició.
Concebem l’hora de dinar com a un temps i espai educatiu per a la convivència i l’aprenentatge de les normes d’urbanitat i les relacions socials, així com a un moment per a reflexionar i adquirir hàbits alimentaris saludables.
A l’empresa 7 i Tria creem un menjador escolar entès com un espai-temps de responsabilitat compartida, amb un marc educatiu i alimentari propi. un menjador on tots els agents: els nens i les nenes, els monitors de menjador i cuina, l’escola i la família en formen part activa.
Treballem conjuntament per afavorir el benestar emocional i el desenvolupament autònom dels infants
Els nostres equips de monitors i monitores són un dels eixos fonamentals de la tasca educativa del temps de migdia que proposem des de 7 i TRIA. Aquests equips humans, professionals i en contínua formació, ens permeten desenvolupar un projecte pedagògic de qualitat, dinàmic i adaptable a les necessitats de cada centre educatiu
Els nostres equips de monitors i monitores treballen per:
- Fomentar les actituds de respecte, tolerància i solidaritat.
- Desvetllar, a través del joc, la creativitat i la imaginació de cada infant.
- Valorar la participació en les activitats, divertint-se i aprenent al mateix temps.
- Adquirir hàbits alimentaris saludables, hàbits d’higiene i socials.
- Relacionar una alimentació equilibrada amb el benestar.
- Valorar l’entorn i respectar-ne les condicions
El nostre dia a dia es duu a terme amb una atenció acurada de l’infant, incidint en la vessant nutricional i educativa.
Tots els equips estan dirigits per un coordinador/a de centre que, juntament, amb el coordinador/a de zona estableixen un procés de treball on el funcionament s’avalua contínuament, això ens permet establir uns serveis dinàmics i oberts.
Kuksolwoon
Kuksolwoon és un art marcial mil·lenari de Corea. Es treballa la disciplina, l’educació, la perseverança, la humilitat, a més a més de l’exercici físic i el benestar emocional, físic i mental. Ajuda a l’autocontrol i superació d’un mateix. És un esport on no hi ha contacte físic, on el rival és un mateix… per això es parla de superació constant de la persona, en la millora contínua. Aquest taller està dissenyat per alumnes de 5è de primària a 2n d’ESO.
Teatre musical
Aquest taller està destinat a nens i nenes de 1r a 3r de primària. És un taller on l’expressió, el cant i el ball es manifesten de manera lliure i creativa. L’objectiu és crear un espai on els nens i nenes pugui experimentar i gaudir d’aquestes arts. Es treballa l’atenció, coordinació, silenci, ritme…
Bekith, l’anglès extraescolar, l’anglès emocionant. I aquest curs també ALEMANY! NOVETAT!
Per a Bekith ensenyar anglès amb valors significa estendre l’abast del nostre ensenyament i deixar empremta en l’alumne i en el seu entorn. Significa enriquir les dimensions emocionals dels nostres alumnes mentre aprenen anglès perquè convisquin millor en societat, creant a l’aula un entorn d’aprenentatge actiu, alegre i educativament productiu.